Hanımlar selam.
Ben Arh negatif eşim Arh pozitiff.. kan uyuşmazlığimiz var bundan 2 buçuk sene önce ben düşük yaptım düşükten hemen sonra bana kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar hastanede… Şimdi hamileliğimin 25..haftasındayim yani 2 buçuk sene sonra tekrar hamile kaldım ve 25. Hafta şükür 🤲 doktorum benim serüvenimi biliyor ve kan uyuşmazlığı için sadece kanaman olursa iğne yapacağım onun harici bebek doğunca bebeğin kan grubu negatifse sorun yok pozitifse ozaman iğne yapacağım bebeğe dedi… Ama ben biraz endişe ettim ve başka bir doktorum daha var perinatolog bir kere gitmiştim oda 28..haftada test yapıp iğne yapacağız dedi oda geçmişimi biliyor.. yahu ikiside farklı söylüyor ne yapacağım? Benim gibi bir durum yaşayan? Yahut kan uyuşmazlığı iğnesi olan? Bir yardımcı olabilir mi??