Suicmeyiunutma benim sağ göğsüm tam bir buçuk yil beni perişan etti 😁 sütlerim ne zaman normale indi goguslerimin dolgunluğu azaldi o zaman rahat ettim. Biraz o çocuğun emme şeklinden de oluyor. Maalesef benim oğlumda meme reddi vardi ve 8 ay emmek istemedi. Yada tutup aninda süt gelir gelmez bırakıyordu. O da hep sütun toplanmasına ve göğüsün şiş bir sekilde kalmasina neden oldu hatta ucunda da sut kabarciklari oluşuyordu. Ben dogru emzirmeyi biliyordum fakat oğlum emmedigi için cok çok sıkıntı yaşadım. Öncelikle doğru emzirmeyi araştırın. Hangi göğüs ne kadar emilir. Sıklık uzunluk vs. Birde emzirme şeklini doğru uygulayın. Tabiki bu zamanla oturacak. İnşallah sıkıntı yasamazsiniz