Asyaaa35 sana güzel bir tavsiye vereyim annemin her zaman kullan dediği tavsiye bi hafta önce bende çok kötü grip oldum öksürük beni mahvetmişti annem zeytinyağını tatlı kaşığıyla iç dedi bende zeytinyağı yoktu ozaman normal ayçiçek yağını yak dedi tatlı kaşığıyla iç aksam yaptım içtim ikinci gün yine yapıp içtim anında kesildi öksürüğüm mutlaka dene bence