aysegul8 Merhaba anneler 😊 20+2 haftalık hamileyim. Ara sıra ellerim şişiyor çevremdekiler tuzu kes dedi ama öyle tuzlu yiyen biri değilim kontrolüme daha var doktora da soracağım ama burda da bi sorayım dedim var mıdır yaşayan?
aysegul8 bahtnurr1 son haftalara doğru olur diye biliyorum ama bu haftalarda başlaması biraz erken gibi geldi sanki teşekkürler cevabınız için 😊
bahtnurr1 aysegul8 gebeliğin başından beri başlıyor aslında sadede daha az oluyor ama turşu faln yediysen fazla olabiliyor 😊 13.haftada şişmiştim ben turşu yüzünden 😂