ay-se Hanımlar, 33+4 haftalığım bebeğim 2.500 kg olmuş kafası aşağıda dedi doktor doğum pozisyonu almış haftaya nts ye girecekmişim erken mi doğum pozisyonu için ?
Ilkayy ay-se 32 den sonra almaya başlar bebekler pozisyonu ben 32 den beri nstye giriyorum. 36 haftalığım şuan 38 de doğum Allah nasip ederse
Dilara0638 ay-se benim 20li haftalarda döndü doğum pozisyonuna 35 olduk hala bi sıkıntımız yok erken doğum gibi bişey olmuyor onda korkma
Haydinn ay-se 30. Hafta da baş aşşağı pozisyon almıştı bebeğim Sezeryan oldum 37+5 te 😂yani erken doğumla alakalı bişi değil kanala girmediği sürece