asli_35 1234A sezeryan esnasında yapılıyormus doktoruma sormuştum bende öyle yapmayı düşünüyorum ama bi yandan da ya bir tane daha istersek çocuk diye cesarette edemiyorum.
iki_melek_annesi 1234A Sezeryan sırasında yapılıyor benimde 3. Gebeliğim ben de tüpleri bağlatmak istiyorum faka dinimiz açısından caiz mi değilmi bilemiyorum araştırdıkdan sonra ona göre karar verecem hayırlısıyla doğuralım da bi😊
Merveee34 1234A sezaryende de bağlanabilir .Daha sonradan da sadece tüp bağlatma işlemi de yapılabilir . Ben gün almıştım sadece tüp bağlatma ameliyatı olacaktım ama hamile olduğumu öğrendim .nasipse doğumda bağlanacak
1234A iki_melek_annesi benim de ikinci Artk istemiyorum çocuk. ama bilemedim Ne yapacağımı doktor sordu onu da yapalım diye diye sordu