ggkca Merhaba arkadaşlar şuan 23 haftalık hamileyim önümüzdeki hafta şeker yükleme testi yapacam ama şeker yükleme testi nasıl yapılıyor aç karnına mı yoksa tok karnınamı, birde kaç sefer ve kaç dakika da bi kan alıyorlar beni biraz bilgilendirirmisiniz.
Mii Merhaba bende geçen hafta şeker testi yaptırdım doktor önerisiyle toplamda 3 kere kan alıcaklar sizden ilk olarak aç karna kan veriyorsunuz daha sonra o verdikleri sıvıyı içiyorsunuz içtikten 1 saat sonra 2.kanı veriyorsunuz verdikten 1 saat sonra son kanınızı veriyorsunuz sonrada sonuç çıkıyor ama bence tek başınıza gitmeyin benim tansiyonum düştü gözlerim kararmıştı doktorunuz bilgiyi verir zaten siZede