Balarisiii sadecenurrr ayy 12+5 haftalığım asla yemek yiyemiyordum şimdi sürekli acıkıyorum sürekli yemek istiyorum ve çok mutlu oluyorum tam 5 kilo vermiştim yemek yemek çok güzell🤣🤣
Acemi_anne61 sadecenurrr 5. Ayda geçti benimki. acıktıgım için ağlıyordum bıktım yemekten diye Ama şimdide sürekli yediğim zamanlaı özlüyorum sanki yetersiz yiyormuş gibi hissediyorum.
Smilend Mikmikbuk bakalım bebişlerin cinsiyeti ne olacak ❤️ Benim 13 ekim de kontrolüm var bir umut belki yorum yapılır diyorum 😊
sadecenurrr Smilend benımde dun kontrolum vardı tahmın olarak soyledı ıkılı yestı de yaptık hayırlınsonuc alırım ınsAllah 🤲🏻🤲🏻😍😍
Mikmikbuk sadecenurrr cinsiyete bişi dedimi ikili testte 😊10 gün sonra falan 12+5 de gidicem randevuya bendeee