Bhsah Kızlar kanamanız oluyor mu benim ara ara kahverenkli kanamam oluyor dr normal dedi ama korkuyorum. 34 haftalık gebeyim
Fadikb Bhsah ben varım plasenta previa totalis hemde tam kapatıyor rahmi bugüne kadar hiç kanamam olmadı 33+2 haftalık oldum. Doktorum az yada çok kanaman olursa hemen beni arayıp yanıma geliyorsun dedi.Progestan kullanıyormusun
Asiyeclk Bhsah bende plesenta previaydım 36. Haftamda koyu kahverengi lekelenmem oluyordu doktor endişe edilecek bişey olmadığını söyledi 37. Haftada bebeğimi kucağıma aldım. Sizde sağlıkla alırsınız inşallah
Bhsah Fadikb hayır yazmadı geçen hafta yine olmuştu bir gece yattım hastanede nidilat verildi ciğer geliştirici yapıldı. Bugün yine oldu gittim bişey yok dedi bakmadı bile doğrı dürüst
Fadikb Bhsah benim doktorum plasenta previa durumunu farkedince hemen progestan yazdı her gece 2 tane fitil olarak atıyorum . Sezeryan gününüz belli mi peki
Bhsah Fadikb 38. Haftada alacağını söyledi ama ben 36 yı görsem rahatlıcam bebeğim 2500 gr doğsa da yaşar diyip duruyor benim derdim kuvöze girmemesi
Fadikb Bhsah benim doktorumda 38 de alırız dedi. Gönlünü ferah tut Allah’ın izniyle kucaklarsın bebeğini küveze girmeden 🙏🥰