Aserenler okumasın.
Ben hamilelikten önce tatlıya çok düşkündüm. Ama şu an tatlı çok tatsız geliyor yiyemiyorum. Gebelik öncesi geceleri canım tatlı isterse bir bir kaseye muzları dilimliyordum. Üstüne bal gezdiriyordum. İstersem üstüne fındık parçaları, hindistan cevizi, parça cikolata vb. Kaşıkla yiyordum. Tatlı ihtiyacımı tamamen kesiyordu.