Onur21 Slm kızlar yarın sezeryana gireceğim hepinizin dualarına talibim,sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım…zamanında tüm hamilelerin hayırlı sağlıklı doğumları olsun inşallah
Zehraspl Onur21 Rabbim sag salim kucagina almayi nasipetsin canim genel anestezi mi olcan yoksa epidurallimi olcan
asli_35 Onur21 hayırlı doğumlar olsun. benimde ilk gebeliğim sezeryan oldu kendim istedim. pijamani mutlaka elbise tarzı seçmelisin alt üst takım dikislerde sıkıntı oluyor
Nisansimge Onur21 hayırlı doğum olsun inşallah Sağ salim al kucağına bende sabah gircem doğuma sende dua et🤗
Onur21 Nisansimge inşallah sağlıkla kucağımıza alalım…güzel kolay sağlıklı bi doğumun olur inşallah canım 🙏