ozge07070 aslında doğru olabilir. Ben karnin sivri olunca erkek yayilinca kiz olmasına da inanıyorum 😁 ben sipsivriydim ve artık bakınca bu konuda tahmin yurutebiliyorum. Sizin dediginiz gibi göbek deliginin üstünde olunca sivri oluyo zaten ve erkek oluyo. Aslinda ayni mantik 🤭