CemreLina inşallah, görüştüğüm diğer doktor 3lü testi yaptır orada bir değer var o bizim için önemli onu görelim dedi. Amniyosentez 20. Haftaya kadar yapılıyor diye biliyorum. 3lü testi yaptırırım herhalde ama amniyosentez yaptırmam gibi zaten o doktor da amniyosentezlik bir sonuç değil bu dedi. 3000de 1 risk şanssızsındır o kişi sen de olabilirsin dedi. Hala doğumda gebe kayıpları yaşıyoruz bi oranda ee sen de gebe kalmışsın sen de risk altındasın bu durumda dedi, arabayla gelmişsin buraya trafik kazası yapıp ölme riskin bile bu testteki riskten daha fazla dedi 😅