Emine1906 Merhaba arkadaşlar Ankara şehir hastanesinde Rıfat Taner Aksoy’a muayene olan var mı nasıl bi doktor
Nn06 Emine1906 valla bende ona randevu aldim, sonra muayene saatinde gittim, başka erkek doktora yonlendirdiler sonra iceri girdim kadın bi doktor bilemedjm yani
Seda0651 Emine1906 Bir kez ona denk geldim ama ben sevdim yani gayet yeterli şekilde ilgilendi . Sadece kilo boy söylemedi hastasıyla uyumlu dedi . Onun harici memun kaldım pazartesi tekrar ona gidicem
Emine1906 Denizmila21 ya bilmiyorum bugün randevu aldım ona verdiler hiç bi bilgim yok kendisiyle alakalı
Seda0651 Emine1906 Necati hoca kadar olmasa da çoğu doktora göre benimle daha güzel ilgilendi . Ama sıra bulursanız Necati hocayı öneririm
03264231 Emine1906 ben bu hafta ilk defa gittim devlet doktorlarına göre mütevazi bir doktor bakması da güzeldi ama burada herkes sürekli Necati hoca deyince beklentim yükselti ama başka doktora gidince de çok şey kaybetmezsiniz bence
CemreLina Hamidem ultrasonla baktı hiç bir şey demedi anlatmadı üstelik bide ikili tarama sonucu pappa seviyen düşük çıkmış amniyosentez yapalım dedi birden ne yapacağımı bilemedim
Zann2606 CemreLina bu aminyo sentez o kadar normal söylüyor larki piskoljik olarak ne halde olacağınızı düşünmüyor lar