mnurtrk Raulunmamasi Canım 8 Ekim Cuma günü acil sezaryen ameliyat oldum 3 gün kızım küvezde kaldı zor bir süreçti hiç bakamadım buralara
Raulunmamasi mnurtrk ah canjm ya 10u da benim kizim doguldu 35+4 de ama kuveze girmedi cok wukur…eve geldik simside sarilikla urawiyoruz( emmiyor biberonda istemiyor cok caresiz hiss ediyorum ya kilosuda dusmus eve geleli sarilik cocugu uyutuyor
mnurtrk Raulunmamasi bizimki sarılık olmadı çok şükür perşembe kontrolümüz var kilo alması gerekiyormuş onun takibindeyiz 🥺
mnurtrk birseny Allahım tez vakitte şifasını versin kuzunun Çok geçmişler olsun canım benim doktorlar taburculuk ya da iyileşme durumu ile ilgili bir şey diyor mu