mnurtrk Doktorum profesör ve çok titiz benim durumum aşırı riskli serkalj oldum 28 de 26 da ciğer geliştirici yaptılar serklaj sonrası iki gün sonra su geldi 30 haftada alırız böyle giderse dedi . 31 bitiyo çok şükür yine erkem doğum riskimiz var ama ciğer geliştirici bir kere daha yapalım demedi doktorum ki iki doz üst üste iki gün yapıldı yeterli denildi . Hiç korkmayın kuzenim 32 de doğurdu küveze girmedi . Girenler bile ciğerler geliştiği için çabuk çıkıyor . Benim durumum da sizin gibi içimizi ferah tutacağız korkmayın hiç zorlu günleri geçtik Allah’ın izniyle bebeklerimiz sağlıklı olacak . Burası iyi güzel ama dok vesveseli ben 28 haftada serkaljı korkup buraya yazdım . Herkesin söylediği sakın olmayın çok riskli doğum yaparsanız hemen bir işe yaramaz daha kötü olacak herkes bunları söyledi ama çok şükür üzerinden 4 hafta geçti Allah korusun en azından 4 hafta kazandık. Korkmayın dua edelim bol bol