Böyle postlara çok baktığım için kendim de yazmak istedim.
1 aylık taze anne olarak öncelikle hamile iken içiniz yansa da ayaklarınızı soğuk suya sokmaktan ve soğuk şeyler içmekten kaçının bütün hamilelik boyunca tuzlu turşu vs canım çekti ve sıcaktan ödemden yanıp tutuştuğum için dondurmaları meşrubatları yuttum sonuç 1.5 ay süren öksürük dikişlerimden zorlandım.
Kilo alcam diye yemekten kısmadım eve geldiğimde 9 kilo gitmişti 60la hamile kaldım 79la doğum yaptım şu an 68 kiloyum.
Hayırlısını isteyin sezeryan da çok güzel ilk günler dikişler zorluyor sonrası rahat.
Alışveriş olarak, reflü yatağı çok işime yaradı her yere taşıyorum gündüz salonda veya odasında gece yanımda onunla yatırıyorum rahat oldu.
Benim 1 saate geldi ama emziremedim sizin sütünüz gelmeyebilir yada bebek almaya bilir o yüzden mochi yada tekli elektrikli pompa edinin işe yarıyor milletin alma demesine bakmayın.
Depend 1 paket aldım ama 2 tane anca kullandım oda suyum geldiği zaman diğer türlü ped işimi gördü ama depend rahat oluyor gitmesi çıkarması.
Gri bölmeli organizer çanta var trendyolda ondan alın alt değiştirme olarak çok işe yarıyor.
Bol bol Müslin örtü edinin
Battaniye penye ve örgü işe yarıyor
Alt açma örtüsü ne işime yarayacak diyordum ama yine de almıştım meğer kurtarıcıymış erkek bebeğim altını ne zaman açsam çişini yapıyor koltuk yatak vs giderdi o olmasaydı kullan çöpe at ideal stoklamıştım zaten stoklayın.
Bez stoklamayın demişlerdi ama sleepy 1 numara bile büyük geldi 2870 doğdu bebeğim 2600lere düşmüştü stoklamamak mantıklıymış sleepy den memnunum şimdilik.
İlk 1 hafta emziremedim memeyle savaş verdik mama verdim sağıp verdim vs derken lansinoh biberon işime yaradı mamajoo sağma makşnası onun biberonu da işime yaradı. Ben emzirme yastığını deneme için aldım iyi ki de almışım çok rahatım yastıkla tavsiye ederim.
Göğüs kalkanı benim işime yaradı içine biriken sütü kullanmıyorum kokuyor bozulmuş gibi hissettiriyor bana döküyorum ama sürtünme vs engellediği için yaralarımı hemen düzeltti. Gümüş kapak kullanmadım
Islak mendil net pişik yapıyor bebekte o yüzden bolca pamuk alın pamuk ıslatıp temizleyin çok daha temiz ve rahat.
Normal de olsa sezeryan da olsa bebeğin doğmasına ve kucağınıza almanıza odaklanın gerçekten bir şekilde o çocuğu kucağınıza verecekler keyfini çıkartın hamileliğin de doğumun da. Daha yazarım da uzun olur okunmaz diye yazmıyorum sormak istediğiniz varsa yanıtlarım iyi akşamlar