Merhaba anneler. Reglime 2 gun kala (Cuma) idrar testiyle hamile olduğumu öğrendim. Pazartesi beta HCG 631 çıktı, drum 2 gün sonra tekrar kan vermemi söyledi . 2 gün sonra beta HCG 892 çıktı. Bildiğim kadarıyla 2 günde en az yüzde 60 artması gerekiyor. Yarın tekrar kan vermeye gideceğim fakat zaman geçmek bilmiyor. Beta artışı benim gibi olup gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı acaba?