Esrakly Handankzu tatlım bnde az önce öksürük için yazdım tazem yok bnde 34 haftalık hamileyim bi kaç gündür öksürük var bebeğe bi zararı olur mu aceba bide bu öksürük nasıl geçer bilen var mı ıhlamur ile limon içiyorum ama bi etkisini göremedim
Sblatc Handankzu ılık suya pekmez ve zencefil katıp içmeyi deneyin. Zencefil hamileyken içiliyo diye hatırlıyorum. Bala çörekotu, zencefil katıp yiyebilirsiniz. Propolis de iyi gelir, bağışıklığı güçlendirir
Handankzu Esrakly bende korkuyorum bieşy olmaz inşallah hava değişimlerinden salgın var herkesin boğazı şişiyor eşim oldu şimdi ben oldum 🤦🏻♀️
Borann Vallahi benimde boğaz ağrısı şeklinde başladı. Ihlamur filan içtim ama faydası olmadı. Sonra grip oldum. 2 haftadır hastayım geçmedi bi türlü. Şu an yapabileceğin şey sıcak şeyler içmek. Bir de boğazına bi şey sar sıcak tutsun. İnşallah geçer
Handankzu Borann İnşallah şuan limonlu ballı zencelfilli sıcak su yaptım içiyorum inşallah geçer 🤦🏻♀️
Kumkurdu Ballı süt boğazı yumuşatıyormuş. Doktor bana öyle demişti. Ihlamur, bol bol c vitamini ve dinlenme ile bende gribi atlattım.
Asiltos Handankzu bal zencefil, bide tereyağı erit hafif yanmadan içine az pekmez dök bi karıştır al ateşten onu iç iyi geliyor
seon90 Handankzu canm çok geçmiş olsun.zencefili rendele üstüne bal koy,sonr portakal limon sık çok az karabiber koy üzerinede sıcak su dök.iyi gelir istersen karabiber koymayabilirsinde sana kalmış