Canım ben ilk yaptırmayı düşünmüyodum doktorum önerdi iyiki yaptırmışım çünkü ilerde kalpte parlaklık falan çıkıyo veya böbrek genişlemesi ikiside normal bebekte de oluyormuş down sendromlu bebekler de oluyomuş ikiside çıktı bende ama ikili tarama testi yaptırdığım için içimiz rahat tabi herşeyi Allah bilir yine sağlıkla gelir inşallah bebişlerimiz🙏