Smyrayldrm merhabalar ben de 15+4 haftalık hamileyim 😊 12+6da ikili test için gittiğimde ultrasonda kesin kız, hazırlıklarınızı yapabilirsiniz dedi doktorum 🥰 acıkmalarım normal zamandan çok farklı değil aslında😊bulantım hiç olmadı çok şükür, 3 kilo aldım bu haftaya kadar toplamda. Bu hafta göbeğim büyüdü kendini belli ediyor artık kızım 🤩💗 kasığımda ağrı iğneleme gibi oluyor bazen. Artık rahat uyuyamıyorum sağa sola dönerken canım yanıyor. Bebişi hala hissedemiyorum 🤷🏻♀️