gzdeozss Kızlar 36+1 günlük olduk çok afedersiniz ama 2 gündür çok gazım oluyor ve kasıklarıma ağrı giriyor ve 2 gündürde ishal gibi bişey oldum tam ishalde değil ama değişik bişey bunlar normal mi acaba bir de bu haftaya kadar hiç gaz problemim olmamıştı