mervegemen- Salihausta38 ben geçen hafta oldum 28. Haftada bir etkisi olmadi bende sadece 2 gün dokununca kolum agridi. Onun disinda hafifti. Umarım bebegimi de kötü etkileyecek birsey olmuyordur.
Zehrakutay2018 32 inci haftada biotenc oldum 1 inci doz 19 ekimde 2 inci doz var bi sikinti yaşamadım çok şükür
Kado87 Salihausta38 bendee 30dayim korkuorm bide is yerim asisiszlari almio durmadan gidip test vermem gerekcek off bilmiorm
Salihausta38 Busrabnrby dün doktorumla konuştum herhangi bir sıkıntı olmaz dedi ama tereddütte kaldım hamile ve asi olmayan ölen çok var cevremde kafam karıştı ne yapacagimi bilmiyorum