Böyle konularda şüpheye düşmek bile yanlış. çünkü bu insanlar senelerce eğitim almış, kendini bilime adamış insanlar hani hiçbir doktor demez ki dur şuna gıcıklık olsun diye demir ilacı yazayım o yüzden ilaçlarınızı düzenli kullanın çünkü değerleriniz düşecek bebek sizin deponuzdan besleniyor. mesela; benim troid problemim yoktu ama hamilelikte bebek büyüdüğü için yeterli hormon salgılanmadığı için değerlerim yükselişe geçmiş şimdi troid ilacı kullanıyorum.