Merhabalar,
Bugün tam 33 haftalık olduk, cumartesi kontrol var. Bizim doktorumuz perinatolog olduğundan mı nedir sadece bir kere 26. Haftada bebeğin yüzünü gördük, sıklıkla gidiyoruz kontrole ama ben daha yüzüne bakabilir miyiz diyemeden kontrol bitiyor. Sizlerde nasıl siz mi söylüyorsunuz doktor mu kendiliğinden bakıp çıktı mı veriyor😬 ben biraz da çekiniyorum sonrasında söylemeye 🤦🏻♀️