Haticeyildiz Canan96 benim dogumum sezaryen olucak ondada cati muayenesi yapiliyomu yoksa sadece normal dogumdami yapiliyo
Canan96 Bende olmadım Çarşamba günü kontrolüm var bekliyorum 🙂 agrilariniz oluyormu benim ara ara beline ve kasigima vuruyor