Bugün kan verdim sonucum 6737 çıktı 7 ay önce kürtaj olduğum için doktor denizli tıpa yönlendirdi ordaki doktorlar gebeliğe devam ettireceklerse devam edecekmişim korkuyorum keseyi gördük 8 kasıma randevu buldum dualarınıza ihtiyacım var ya sonlandırmak isterlerse 2.defa bunu kaldıramam ne yapacağımı bilmiyorum😔😔😔