Sogancik nsrndgn benim gebelik öncesi başladı. Nerden bulaştı bilmiyorum 🤷 çok illet bir şey ama. 1 sene boyunca ilaç kullandım geçmedi. İlk kontrolde doktoruniza söyleyin. Çünkü bu durumda normal doğum yapılmıyor.
nsrndgn Sogancik Sogancik ya eşten bulaşılıyo çok partnerli ilişkiden falan yazıyo internette ama hamilelerin genelinde oluyomuş diye biliyorum
Eduedu Sogancik canım bende de iki sene önce vardı yaktırdım şuan temiz acaba normal doğum olmazmı doktora da demeyi unuttum
Naazli Benim çok önce başıma gelmişti. İnternetten bakmıştım tedaviler gözümü korkutmuştu doktora gitmemiştim korkudan. Hiçbirşey kullanmadım bi süre sonra geçmişti. Ama siz hamilesiniz doktorunuza mutlaka danışın
Sogancik nsrndgn Nette çok şey yazıyor canım.🙄 Evet gebelikte çoğu kişide çıkmış burda da okumustum. Gebelikten sonra da geçiyormuş.
Sogancik Eduedu Şu an yoksa aktif değilse olabilir galiba normal doğum. 2 sene olmuş çıkmamis bak çok şükür. Doktorun kontrol edip duruma göre söyler canım. İnşallah hiç yoktur kalmamıştır da doktor sorun yok der☺️