nurrray detaylı ultrasonda bendede çıktı ilk zamanlar çok takıp üzüldüm ama2 farklı doktora götürdüm ikiside çok önemsiz olduğunu bir hastalık değil bulgudur genelden doğumdan sonra geçiyor hiç üzülme dedi down sendromlu bebklerde bikaçtane parlaklık görülebilirmiş ama hamdolsun 1 tane çıktı bende 2 li testimde temiz çıkmıştı üzülerek strese sokmayı istemiyorum bebğimi