Genellikle evet mutlaka takip edilmeli bende olmuştum diğer gebeliğimde 40+3 de doğum yapmıştım aşırı aniden kilo alma tansiyon yüksekliği gibi belirtiler oluyor misal normal yiyorsunuz ama hafta da 5 kg alıyorsunuz vs Buda kesinlikle gebelik zehirlenmesi belirtisi olabiliyor