HandeErylmaz Kızlaaaar biraz heyecanlarımızı paylaşalım belki azaltmaya faydası olur 😬 Sabah 10 da yatış olucakk sanırım öğle arasında ameliyata alıyorlarmış. Genel anestezi ile sezeryan olucam. Bu gece de uyku yookk 🙃
Gbaslanbay HandeErylmaz nerede doğum yapacaksınız bende pazar günü sabah 9da yatışa gideceğim inşallah
Ozlemymn Ben de yarın öğlen 12:00 ’de yatış yapıyorum. Spinal ile sezaryen olacağım 🙏🏻 İkinci aslında ama yine de az da olsa tedirginlik var