ArzuGl
Şeker yüklemesinin zamanıyla ilgili olarak biraz kafam karışık. Sorun şu ki geçen hafta yani 23. Haftamda sürekli gittiğim hastaneden farklı bir yerde ayrıntılı ultrasona girdim. Orada ücrete dahil olarak sonucu bir doktora gösterebiliyorsunu. O doktor şöyle bi gelişi güzel baktı iyi dedi geçti ama ben gebeliğin sonuna kadar kullanıcağımı bildiğim ilaçları yazdırdım, böylece bu ay kendi doktoruma gidip ayrıca ücret vermem diye düşündüm. Ama bugün öğrendim ki 24-28. Hafta arası şeker yüklemesi yapılıyormuş. muayeneye önümüzdeki ay 27. Haftada giderim diyordun ama o kadar beklemek risk oluşturur mu diye korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım?