12 Eylül adet günümde idrar ve kan testimde hamile olduğumu öğrendim 15 eylülde kanamam oldu ve düşük yaptım şu an ilk kanama günümü ilk adet günüm olarak sayıyorum ve adetime 5 gün var bel ağrım ve kasık ağrım var düşük yapıp adet olmadan hamile kalan var mı ?