Aytflz Arkadaşlar ben korona oldum ama hala tat koku almıyorum bu nasıl geçecek iyice canım sıkılmaya başladı 🥲🥲
cinardefnemoms Aytflz 10 ay oldu geçmedi benim hala koku alamıyorum sadece tat kaybı hiç gitmedi. Çok nadir koku alıyorum oda anlık umarım tez zamanda gelir geri geçmiş olsun
cinardefnemoms Aytflz inşallah sürmez canım banada en fazla 3 ay sürüyor sonra düzeliyo dediler 1 yıl olucak nerdeyse aynı😔