kbra0635 Kızlar selam. Benim 22. Haftamda çok küçük pembe renkli bir kanamam oldu. Küçüktü ama aşırı endişelendim. Doktorum hemen progestana başlattı her ihtimale karşı. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ve sebepleri neydi? Şuan iyiyim ama içim içimi yiyor.
Clementinee kbra0635 canım genelde kanama alanı yoksa kılcal damar çatlaması oluyor rahim büyüdükçe veya adet döngüne denk geliyor ☺️ Bebeğin iyise içini ferah tut
Haticeey kbra0635 Benimde 24.haftada aynı başıma geldi canım çok az damla kadar pembe renkte geldi ama bebeğimde birşey yoktu şükür bende progestan kullandım her ihtimale karşı şuan 32 haftalık 3 günlük olduk şükür bi sıkıntımız yok korkma birşey olmaz inşAllah kan olmadığı ve çok olmadığı sürece
Arfe kbra0635 benımde 22. De kanamam oldu bebek plesantaya baskı yapmıs dedı .. igne ve progestan vermıstı cok şükür şimdi cok cok iyiyiz cok kokrmustum ama
Melek3 kbra0635 benimde 28 .haftamdaydi sanirm yanlış hatırlamıyorsam 3 damla şeklinde ama bu elinize iğne batırıp sktiginizda çıkan kanı peçeteye sürdüğünüz kadar boyutu örnek vermem peki🤦 bana hemen pruloton iğne vermişti 1 ay kullandım daha yenide lavaboya gittim kan gordm yarn gidecem devamı olurmu diye beklemyi düşünüyorum 34+3 haftalığım 😟
kbra0635 Melek3 kuzum benimde ondan biraz daha az nokta şeklindeydi korkuyorum ben de bir şey olur diye doktora gittiğinde haber ver merak ederim seni umarım bir şey yoktur bebişte sağ salim kucağımıza almak nasip etsin allah. Ama açıkcası çok değil ya gerçekten rahim büyüdüğü için olabilir diye düşünüyorum ağrı sancıda yok çünkü
Melek3 kbra0635 benimde bulamamisti doktorum garantiye almak amaçlı iğne vermişti benim bugün ki çok koyu kandi bildiğimiz yarn gideyim bakalım haber ederm 😌o kadar korkuyorum ki bişi olacak diye bişi olursa bugünden ötürü kendimi asla affetmem bugün ben hali yikadm belim ağrıdı açıkçası halıyı serme işini falan arkadaşıma yaptirdm cagirdm ama doktorum bana sürekli istiraat verdi halde 😌hiç duracağım yok bok var sanki evde durmuyorm ben geçen yaptım yine aynı oldu
kbra0635 Melek3 kuzum doktor istirahat verdiyse gerçekten hiç kalkma banada öyle dedi bol bol yat dedi. Boşver evi aman bok götürsün senden önemli değil.
Melek3 kbra0635 benim evde böyle bir eşim oldukdaj sonra benim öyle bir hakkım mi var kavga ettik bana çocuk odasına dolap getirttik bugün kayinvalidemler den onu sil diyor yorgunum dediysem kisliklqrini getirmiş şunları ypaak diyor çekti gitti çamaşır kurutmaloginin üstü kıyafet doluydu aman kaldırma demiyor onu kendi kendime götürme çabasına giriyorm aman demiyor o kadar canmi skyor ki
kbra0635 Melek3 kıyamam ben sana ya belkide kanamana stres sebep oldu kuzum sıkma canını diyeceğim ama mümkün değil sen yinede bebeğini düşün :(