gulnurkrms Kızlar 12 haftalık hamileyim ve Yarin ikili tarama var buna aç karnınami tok karninami gidiliyor yani siz genel hastanelere giderken kan verirken açmı tokmu gidiyorsunuz
Aybiketopal gulnurkrms açlık tokluk kan için farketmiyo ama doktorun bebeğin ensesini rahat olcmesi için ben çikolata yiyip gitmiştim hareketli olsun diye
sehrengiz_8 gulnurkrms tok ol yemek ye git canım bebek pozisyonu ters ise hareket etsin hiç değilse ben aç gitmiştim ama ölçüm alınamadı doktor bir şeyler ye gel dedi yedikten sonra tam olmasa da az da olsa bir ölçüm yapıldı