Hafizehafdjd Yakslar herkese ben şuan 22+2 haftaligim ama ay olarak kaç aylık oluyor tam olarak internetten bakıyorum hepsinde farklı farklı gösteriyor hangisi doğru emin deilim sizlerde bilen var mı acaba
sdme2- QueenMommy canım 20 haftalık olduğun zaman tam 5 aylık oluyosun her ayda 4 hafta varya o yüzden 20 bölü 4 eşittir 5 oluyo bende çok karıştırıyodum artıdan sonraki gün sayısınu sonradan çaktım altıncı ayın içindesin şükür ki 5.5 aylık gibisin 💞
sdme2- Hafizehafdjd canım 20 haftalık olduğun zaman tam 5 aylık oluyosun her ayda 4 hafta varya o yüzden 20 bölü 4 eşittir 5 oluyo bende çok karıştırıyodum artıdan sonraki gün sayısınu sonradan çaktım altıncı ayın içindesin şükür ki 5.5 aylık gibisin 💞
diamond2635 sdme2- siz hatalı hesaplıyorsunuz yalnız😂Her ayda 4 hafta yok.4Hafta 28 gün sizin hesabına göre çocuk da tam 10 ayda doğuyor 😁
gbyalcin Hafizehafdjd ben günden hesaplıyorum kafam karışıyo diye. Mesela tam 150 günlükken dedim tamam beş aylık olduk 😂 siz de 5 ya da 5.5 aylık falan oluyo
sdme2- diamond2635 doğru 28 günde var ama dr un dediğinle bende böyle biliyorum direk haftaya bakarak zaten 5. Aya kadar farklı gösteriyo haftası ultrasonda adet tarihinden, ilk zaman bocaladım da sonra oturdu bendede😂