Beyza00_ Normalde zaten 12 ye 8 oluyo canım ben öyle biliyorum 8 normal değil mi kaç olması gerekiyor muşki
Esrahaliscelik Beyza00_ bılmıyorum ki hafıf bas agrım oluyor benım bebegım de 3 hafta gerılık te var ondan korkuyorum
liveyourlife Benim küçük tansiyonum 6 yada 7 çıktığı için 8 olduğu zaman doktor haberim olsun demişti. Normal tansiyon değeriniz önemli
Beyza00_ Esrahaliscelik valla bilmiyorum canım yinede bi araştır mesela ben her hastaneye gittiğimde 12 ye 8 çıkıyo 8 yüksek olsa doktor söyler diye düşünüyorum
BurcuGorkem Esrahaliscelik baş ağrısı çok şiddetli olmadıkça hamilelikte olabiliyor canım normal yani, ama şiddetli olursa farklı tabi ki