Rmeysa5959 Kızlar hamileliğimin son haftalarında mantar enfeksiyonum var sizce doğumdan sonra gecermi bebeğin baskından mi böyle oluyor insallaj geçer ya resmen kabusum oldu :(
ayse12211 Benim hamileliğin başından hatta öncesinden vardı. 24 haftalık hamileyim. O kadar çok ilaç kullandım ki fitil kullandım antibiyotik kullandım geçmedi. Doktorum bugün zalain krem ve vagi hex verdi onları şimdi kullandım uzandım.
Rmeysa5959 ayse12211 İnsallah iyi gelir ya cnku insanın hayat kalitesini düşüren bir şey doğumdan sonra geçer diye ümit ediyorum
ayse12211 Belki zalain krem iyi gelir. Ama benim kaşıntım yok. Sadece yanma ve aşırı peynir kesiği şeklinde akıntım var. Günde üç defa iç çamaşırımı değiştiririm.