Kızlar 36+2 deyim bende şu iki günden beri kasıklarımda ağrı, batma değişik şeyler oluyor 😁 geceleri uyutmuyor artık sanırım yalancı sancı dedikleri bu olsa gerek. Oğluşta bir yandan kıpır kıpır dans ediyor içeride 🤗
Pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor.
Çocuk toplanıyor falan diyorlar ya ben onu anlamıyorum ya, çok kilo almadım ben anlayamıyorum sanki hep sertmiş gibi geliyor göbeğim🤦🏻♀️ Bir sıkıntı olmaz dimi?? doktorla konuşacağım.