Kocsevda Selamlar ben 3 yıldır düzenli olarak Yasmin kullanıyorum. Çevre den gelen"cocuğun olmayacak bu gidişle senin" baskılarından dolayı geçen ay kullanmayı bırakmıştım bu ay hamile olduğumu öğrendim 😁 var mi benim gibi olan
ZeynepKara Kocsevda bende bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım ama ben yazz kullanıyodum şuan 38 haftalığız 😌
Lonelinesss Kocsevda var kuzum var ben. Bana da hep öyle dediler oğlum var bi tane 3 yaşında hapı bırak artık çocuğun olmaz dediler. Aynı senin gibi ertesi ay hamile olduğumu öğrendim. Çok şaşırdım beklemiyordum. Milletin gazına geldik
Gulyllu Kocsevda ben ilk gebeliğimde Türkiye’de başladığım İçin Yasmin kullandım bıraktığımın ertesi hafta hanile kalmıştım ki 7-8 ay rahat kullandım yani
Kocsevda Insan biraz hazırlıksız yakalanıyor, erken gibi geliyordu ama sanırım hamile olma fikrini sevdim 😊 her hangi bi sorun yaşamadınız degil mi hanımlar iki ay yapmayın haptan sonra falan deniyor ya ...
Kocsevda Lonelinesss orasi hiç belli olmuyor gördüğün gibi 😂😂 galiba biraz genlerle dogurganlikla falan da ilgili kimisi 2 ay içiyor 6 ay olmuyor... herseyin hayirlisi 🤗
MerveMustafaKaraku Kocsevda canım ben rahim sorunum yüzünden 12 sene kullandım yasmini. Bıraktıktan sonra hamile kaldım