Busraya 37+1im 28den beri normal doğum pozisyonunda şuan da doğum kanalında , bugün Çatı muayenesi oldum 1 1 buçuk santim açılma rahimde yumuşama olmuş eğer böyle giderse normal doğum yapabilirsin dedi haftaya tekrar gidicem açılman daha da yükselir haftaya kadar dedi bakalım bekliyoruz 🙏 geceleri uyuyamıyorum uyanınca 3 saat uyuyamıyorum doğurucam bir anda diye korkuyorum herhalde 😂😂