Merveeeeeeeee Valla Allah bilir bende ota mota inanmam bidat diyerek ama Faydasını Allahın izniyle gördüğümğ düşünüyorum . Sancım olmadan 6 cm acılmam oldu ebe demiştiki yav bu ne iş geliyom gidiyom sancı yok ama acılma var 😄 Okuduk üfledik içtim Rabbim kolaylastır dedim sonra suni sancı verildi suyu içmeye devam ettim saat aksam 10 da verdiler gece 2 de kızımı kucagıma aldım ☺️ Darısı 2. kıza insaAllah bakalım nasıl olacak 🤲🏼