glnr-ayten42 Ben varım cnm 2 ay önce suni sancıyla doğum yaptım epidural almak hiç aklımda yoktu son anda karar verdim ağrıya dayanamayinca bir ay boyunca çok rahattm ama sonra ne bel ağrım bitti ne ayak bebeğimi kucağıma almama bile engel oluyordu,şimdi yavaş yavaş düzeliyorum 100 kişiden 2 kiside görülecek yan etkilerin hepsini yaşadım şansıma 😂tabi bu bünye meselesi herkeste aynı olacak diye birşey yok seninki belki çok rahat olacaktır lütfen yanlış anlama amacım seni korkutmak değil sadece kendi durumunu anlattm doğum öncesi doktorunla konuşursan sana yardımcı olur daha iyi bilgi verir ztn cnm