Eylulgunes02 gitmediğim doktor kalmamıştır Mardin’de ipekyolunda seyithan beyden çok memnun kaldım sonra devlet hastanelerinde çok iyi doktorlar vardı devlete gitmeye başladım ilgi alaka yine aynıydı Kızıltepe devlette harika hanım Mardin devlette Gökhan bey riskli hamilelik geçirdiğim için perinatoloji bölümüne gidiyordum her ay oradaki Kenan beyin üstüne doktor görmedim gerçekten