İlk doğumumda depend almıştım koca paketten 3 tane anca kullandım komşuma vermiştim ben ne bileyim 2. Hemen yapıcağımı😂
Kızım 2 yaşında bezi bıraktı baya bez var benim anneminde çok kanaması olur spiralden ötürü o hep bebek bezi kullanır acaba bende depend almasam bez kullansam mı🤔
zaten 2-3 gün kan çok geliyor🙄