Gamzekvr Kizlar bebisler hergun hareket etmelimi? 29.haftadayiz bazen çok hareketli bazende neredeyse hiç. Hareket etmediginde korkuyorum açıkçası ama hareket ettiğinde benden mutlusu yokk😍 sizde durumlar nasıl????
Yenianneadayii Gamzekvr bizimkide o zamanlar bazen hareketli bazen hareketsizdi oluyor öyle şuanda bazen hareketsiz kalabiliyor 33 haftalığım doktor günde 10 kere hareketini hissetmen lazım dedi bana şuan için🥰
Annesininbitanesi1 Gamzekvr büyük ihtimalle hepimiz aynıyız canım geçen hafta bende 29 da öyleydim bi gün hareketli bigün hareketsiz aklımız hep onlarda ☺️
Yenianneadayii Gamzekvr doktorum o şekilde söyledi hareketlerini takip et günde en az 10 kere hareket etsin dedi 😊