papatyasever34 Merhaba arkadaşlar haftasonu memleketime gitmem gerekiyor 11 haftalik hamileyim hiç aşı olmadım otobüsle gitmek durumundayım yarında cuma pcr testi versem cumartesi bilet alıp gidebilir miyim acaba bi sıkıntı olur mu
Aycaaa571 papatyasever34 ben 29 haftalıkken aşı olmadan önce şehirlerarası yolculuğa çıktım bir sıkıntım olmadı
minikask35 papatyasever34 eğer sonuç çıkarsa otobüs saatine kadar sorun olmaz ben pazartesi test verdim salı günü uçağa bindim sonucum çıkmıştı sorun olmadi