nesoo12 çok sağolun 😪 şeker hastasıyım ben. Diyetle sürdürdüm gebeliğimi herşey iyi gidiyordu ama sezeryan için gün almıştık bi gün önceden çok sancılandım midem çok kötüydü gittik doktor bebeklerimin ölü oldugunu söyledi inanmadık başka hastanelere gittik insan inanmak istemiyor ama maalesef ölmüş bebeklerim normal Doğumla doğurdum bebeklerimi 😑😑 hayattaki en büyük acı