Powergirls ben napim aralık yada ocağı bekliycem 3.kez kaybetmiştim geçen sene rahimden opersyn oldum şimdi bi daha sorun olmuş yine sali günü yapacaklar spiral takicak doktor yapışıklık olmuş olmasın bi daha diye 2 ay gebelik yasak bekle dur smdi 2 ay snra çıkarcaz dedi 🙄